Chociaż informacja ta prędzej ucieszy fanów Deadpoola, niż Terminatora to nadal może ona zainteresować fanów „Elektronicznego Mordercy” a w szczególności tych zagorzałych. Z okazji kinowej premiery filmu „Deadpool 2”, pojawiła się nietypowa kampania reklamowa mająca na celu promocję tego wydarzenia. Promocja ta polega na tym, że na rynek (sklepy Wallmart w USA) została wypuszczona seria różnych filmów na Blu-Ray. Filmy te, wydane głównie przez Fox Home Entertainment, zawierają limitowane okładki. Okładki te łudząco przypominają oryginalne wydania z tą różnicą, że teraz przedstawiają one postać lub motyw Deadpoola. Wśród takich tytułów jak „Logan”, „Cast Away”, „X-Men”, „Fight Club” czy „Predator”, nie zabrakło pierwszego „Terminatora”.



Limitowane wydanie z Deadpoolem jest w formie tekturowej okładki która nasunięta na pudełko blu-ray, zakrywa właściwą grafikę. Dodatkowo dla porównania, wcześniejsza okładka blu-ray (widoczna poniżej) przedstawiająca oryginalny wygląd grafiki.

Warto w tym miejscu wspomnieć, że zarówno filmowy Deadpool jak i Terminator mają kilka wspólnych mianowników i nie chodzi tutaj o fakt, że obie postacie używają broni palnej. Otóż oba filmy posiadały kategorię wiekową R i miały stosunkowo niewielki budżet na produkcję a odniosły ogromny sukces ($$$) na świecie, otwierając tym samym furtkę dla sequeli. Ponadto reżyserem pierwszej części Deadpoola jest Tim Miller, czyli osoba która odpowiadać będzie za reżyserię szóstej części Terminatora.

„Deadpool 2” który już zbiera pozytywne recenzje, miał swoją premierę wczoraj.

Żródło

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *